AD Autobedrijf 2018

VorigeVolgende Datum 2018 Klant AD Autobedrijven Campagne Kies voor vertrouwd onderhoud Deel dit stukDeel via FacebookDeel via TwitterDelen via WhatsAppDeel via PinterestDeel via LinkedInDeel via TumblrDeel via VkDeel via RedditDelen via e-mail

Partspoint

VorigeVolgende Klant:           PartsPoint Group Voor dit onderdeel van de AutoBinck Group, die de distributie en verkoop van auto-onderdelen in de Automotive After-market verzorgt, leveren wij full-service ondersteuning aan de twee garageformules. CarProf,en AD Autobedrijf. Van positioneringen en campagnes tot aan huisstijlen en online acties, zowel in de B2B- als in de B2C markt. Met [...]

Joost

VorigeVolgende Klant:       Joost IT Opdracht:    Positionering & pay-off Om de gewilde groei te realiseren kwam Joost IT – een specialist in IT-Tooling en Service Management – al snel tot de conclusie dat het bedrijf duidelijker in de markt moest worden gezet. Na een aantal interne sessies werden wij gevraagd om het merk de juiste richting [...]

Carprof 2017/2018

VorigeVolgende Klant:        CarProf Opdracht:    Campagne ontwikkeling 2017 ‘Maak een onderscheidende campagne voor de Automotive Aftersalesmarkt’, werd ons gevraagd. In deze conservatieve markt wordt voornamelijk vanuit onderhouds- en servicemomenten gecommuniceerd. Dat hebben we opgepakt als uitgangspunt en zo ontstond het idee om een themacampagne te ontwikkelen, die niet is gestaafd op onderhouds- en servicemomenten. Met het [...]

VAPRO

VorigeVolgende Klant:  Vapro Opdracht:     Positionering & campagne ontwikkeling Pionier als opleider in de procesindustrie. Marktleider die haar plaats wil claimen en wil laten zien dat alle kennis en ervaring onder haar dak zit en niet bij zomaar iedere nieuwkomer in de markt. De positionering als kenniscentrum was snel gekozen. VAPRO heeft met haar 60 jaar [...]

Fusette

VorigeVolgende Klant:   Fusette Opdracht:   Naamontwikkeling & Corporate Identiteit Gewaagde smaakcombinaties in een kroket. Met een chef die graag een Franse tint in de naamgeving had en de mogelijkheid wilde om de verschillende smaakcombinaties in het logo te verwerken. We zijn eerst gaan proeven. En dat bleek de beste briefing te zijn. De woorden ‘fusion’en ‘croquette’ [...]

AD autobedrijf

VorigeVolgende Klant:   AD Autobedrijf Opdracht:      B2B positionering & campagne ontwikkeling Al meer dan 20 jaar een degelijke universele garageformule. Met 135 franchisenemers de derde universele formule in Nederland en in Europa een grootmacht met bijna 5.000 aangesloten garagebedrijven. Een softe franchise, voornamelijk aanwezig in de landelijke gebieden. Het gemiddelde AD Autobedrijf is een klassiek lokaal [...]

Denso

VorigeVolgende Klant:   DENSO Europe Opdracht:     Campagne ontwikkeling De slapende Japanse reus. De tweede auto-onderdelenfabrikant ter wereld zocht naar een campagne om binnen de Europese Automotive Aftersalesmarkt weer op de kaart te komen. De doelgroep zijn de eigenaren van garagebedrijven en nog meer de monteurs zelf. Deze hebben de producten dagelijks in handen, maar zien eigenlijk [...]

Ecolution consultancy

VorigeVolgende Klant:    Diepen Holding Opdracht:     Naamontwikkeling & Corporate Identiteit We werden gevraagd om voor het introduceren van ondergrondse huisvuilsystemen in Oost-Europa een groene, betrouwbare naam met logo en een bedrijfspresentatie te ontwikkelen. Kijkend naar wat het product voor de gebruiker doet, kwamen wij op een milieuvriendelijke oplossing. Ecolution. Consultancy werd toegevoegd omdat het bedrijf niet [...]

CJG

VorigeVolgende Klant:      CJG Opdracht:       Campagne ontwikkeling Het Centrum Jeugd en Gezin in Den Haag werd met 11 vestigingen in Den Haag het eerste-lijn portaal voor ouders met vragen over het opvoeden hun kinderen. De campagne richtte zich op ouders met kinderen tot 8 jaar en laat beelden van situaties zien, die net niet uit de [...]

Carprof B2B

VorigeVolgende Klant:     CarProf Opdracht:   B2B positionering & campagne ontwikkeling Een nieuwe Universele garageformule in de zeer competitieve Aftersalesmarkt. Dealerbedrijven worden bij bosjes afgestoten en het Nederlandse wagenpark krimpt en heeft steeds minder onderhoud nodig. Daarnaast een scala aan concurrerende Universele garageformules. Dankzij de inzichten vanuit de data van de rendement-service, die door het moederbedrijf AD [...]

Hivos

VorigeVolgende Klant:   Hivos Opdracht: Campagne ontwikkeling Vrouwenrechten over de hele wereld. Hoe kun je hier als charitatieve instelling echt iets voor doen. En belangrijker: Wat kun je doen om onderdrukte vrouwen onder de aandacht te krijgen. Geef ze een stem. Dat was ons antwoord en de juiste propositie voor de campagnes van Hivos. De communicatieve [...]

Roomservice

VorigeVolgende Klant:      Roomservice Opdracht:       Activatie conceptontwikkeling Binnenhuisarchitecten die onder de aandacht van grotere architectenbureaus en kantoren in de buurt wil komen. Met het verlenen van de beste service als uitgangspunt. Met de naam van het bedrijf was deze link al snel gelegd. Deel dit stukDeel via FacebookDeel via TwitterDelen via WhatsAppDeel via PinterestDeel via LinkedInDeel [...]

Online

Klant:   T-Mobile Opdracht:  Campagne ontwikkeling Dit onderdeel van T-Mobile moest op eigen benen staan. Door diverse bedrijven uit de Telecommarkt werd richting de consument geïnsinueerd dat veranderen van provider een heel gedoe zou zijn. Met Brit Dekker, die de servicemonteur zelf liet zien hoe makkelijk het installeren is, werd duidelijk dat overstappen naar Online.nl helemaal [...]

AD autobedrijven

VorigeVolgende Datum 2015 Klant AD Autobedrijven Campagne Ga op zeker Deel dit stukDeel via FacebookDeel via TwitterDelen via WhatsAppDeel via PinterestDeel via LinkedInDeel via TumblrDeel via VkDeel via RedditDelen via e-mail

Zijlstra & ten Hove

Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

+31 (0)6 386 85 922

riender@zijlstra-tenhove.nl